Solen

Åh denna dagen har gett mig kraft! Den efterlängtade solen ger mig energi & kraft och det känns så himla härligt! Idag har vi gått till den nya lekplatsen i Veddige! Det var jag & en kollega som gick med 4 barn =) Snacka om kvalitetstid!! Helt underbart fast vinden var bra kall!! Snart snart är våren här på riktigt! Vi såg snödroppar som tittade fram under buskarna =) Underbart!
 
Barnen har lekt här hela eftermiddagen och haft superroligt! Barnskratt ger oxå energi & kraft precis där det ska! Det är tur när sorgen griper tag om helt vad det är... Barnen är det bästa som finns och de ger så otroligt mycket tillbaka =) Vi har mumsat på hemmagjorda chokladbollar, attans va goa de var! Inte bra för figuren! Men jag stillade mitt sötsug med två små bollar istället för 15!! Det e ju inte illa! Barnen mumsade i sig 4 bollar var efter macka!! Hur får de plats, kan man undra??
 
Nu kom mitt hjärta hem, han gick bums & la sig. Hoppas han får sova ett tag innan vi ska äta middag... Han mådde inget vidare så sömn kanske gör susen och att det inte e flunsan för det har vi inte tid med nu!!
 
Har en dotter som vill spela Pettsson med mig! Tur att mamman tycker det e roligt med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0