Steka ägg

 
God morgon!
 
Nu är vi i full gång på Lomvägen... Vi har fått en lite tiny sovmorgon =) Alla är samlade och spelar spel i tv-rummet!
 
 
Ellioth fick Steka ägg av mormor & morfar och det var väldigt roligt att hela familjen kunde spela det spelet tillsammans! Kan bli ett evighetsspel men det var roligt och barnen fattade ganska snabbt vad det gick ut på!
Det var ju lite extra spännande när man fick sitta på bordet såklart!
 
 
 
 
Full koncentration när Ellioth försöker få kulan att följa banan utan att kulan ska trilla ner i ett hål... Oj oj oj va svårt det var! Mamman försökte oxå och jag med mitt underbara tålamod gav upp ganska fort =) Ellioth klarade till nummer tre innan han ramlade ner och sen gav han upp... Vi får nig träna ett tag på detta!
 
Idag ska vi jobba för en bra dag tillsammans med barnen! Påskaftons kväll blev ingen hit! Två sockerstinna barn - idag blir det inget godis!!! En liten Lovis fäktade och dansade vid bordet... Ellioth var nyfiken och var inne i vårt sovrum och hittade saker han inte skulle!!! Sen var kriget i full gång, monstermamman kom fram och tillslut blev vi vännar, klädde på barnen pyjamas och la dem!
 
Irene Huss gick på tv... Hade tänkt se den men montsermamman vart alldeles för trött efter allt bråkande och Pia & Jennie gick hem och jag gick och la mig! En "tidig" kväll, halv elva.... Sovit ganska dåligt i natt men jag behövde nog sömn!
 
Nä nu blir det frukost innan jag beger mig ut för att gå med Zelman!! Inte klockan 7 idag i alla fall =) Ha en bra påskdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0