Tungt...

Åh jag vet inte vart jag ska börja... Just nu känns allt bara som om det vore uppochner och jag vet inte vart jag ska börja. Ena stunden är allt ganska ok och man kör på i 100 knyck och det funkar fint ända tills allt kommer över en eller om man pratar med någon och det bubblar upp till ytan. Det händer hur mycket som helst och jag kan inte påstå att jag är den mest sociala personen just nu, har bara energi till det viktigaste just nu... Det gäller att prioritera hela tiden och det får bli som det blir... Man får ha tålamod och jag kommer tillbaka när jag känner att jag orkar!
 
Imorgon bitti flyger min älskling till Luleå för att hämta hem sin nya lastbil. Det är 140 mil tillbaka så vi får väl se vilken dag vi får hem honom. Det vanskas snö, mycket snö och hårda vindar så det kan nog dröjja e jag rädd =( Inte roligt men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =)
 
Börjar veckan med vab med Ellioth som har hosta, feber och förskyld... Det går upp och ner så jag får väl se hur långdraget det kan bli! Har mycket på jobbet denna veckan men det får mina kollegor ta, det e liksom inte så mycket att göra. Vi får hjälpa varandra.
 
En tur till biblioteket, apoteket, jobbet och massa soffhäng! Så ser min måndag ut... Ha de bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0