Våren är på väg...

Solen skiner och det är nära på kvitter i luften... Min Nett gick nyss ut med Zelma, önskar så att vi kunnat gå med!!
 
Idag är första dagen jag orkat ur soffan =) Jag har till och med orkat duscha mina barn, inte illa =) Men sen tog orken slut och jag pustar ut i två undbara barnfamnar! Min små juveler bara hostar och hostar och det känns som om det aldrig går över.... Ellioth har forfarand feber och hostar lungorna ur sig. Lovis vill gärna krypa upp i min famn och bara va, hon leker lite emellan men inte så länge =( Jag ringde jobbet och sa att vi blir hemma på måndag med så får vi se till veckan men då sitter de inte i skiten på måndagen i alla fall! Fast nu börjar jag längta tillbaka!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0