Halsfluss...

Japp där kom dommen... Halsfluss hade min lille Nisse =( Inte kuligt för katten va han e tjock i halsen, låter inte klokt när han pratar och han har svårt att svälja! Annars e han hur pigg som helst och man känner sig nästan dum som är hemma... Men jag har bestämt mig för att njuta av att vara hemma med mina barn! Men även om de säger att det e halsfluss tror jag att det är scharlakansfeber han har... Det återstår att se om han fjällar på tårna & fingrarna!
 
Han tog till & med meducinen alldels själv idag, fast han tycker att det är ASÄKLIG och jag håller med honom! Tycker lite synd om honom faktiskt och jag förstår att han klyks! Värre klykmagad än hans mamma får man leta efter så jag kan inte säga så mycket heller! Vi gör vårt bästa och hoppas att det går över!
 
Idag har jag rastat tvättmaskinen, har en tom tvättkort så när på en tröjja =) Helt otroligt! Bytat sängkläder så det ska bli såå skönt att stoppa ner mina små barn i rena sängar, även om de inte är superrena... Fåår väl ta en tvätt på fötterna i alla fall =) Snart ska jag få dem i säng, kanske. Lovis sov i eftermiddasg när jag satt i telefonen med trygghansa... Det e dax att ta kort på Ellioths ärr på kinden & skicka in. Hoppas att han kan få sig en slant för sitt ärr!! Det var i alla fall lugnt just då när det var så viktigt att det var lugnt =)
 
Imorogn ska min älskling i till farbror doktorn och operera sin axel, IGEN! Hoppas att de får till ahns ärr den här gången så att smärtan i nerverna! Han sover i soffan jämte mig nu, tror inte att han är supernervös, det är ju en liten op i alla fall. Kanske tur i oturen att jag är hemma med barnen för jag kommer nog vara lite nervös. Jag som ör så blödig =/
 
Idag har jag inhandlat ett par nya skor, löparskor från mamma & pappa i födelsedagspresent! Jippi de var supersköna & det kändes som om jag flög fram!! YES!!
 
Nä nu kanske jag skulle ta och fixa till mina kids så det finns en chans att de ska somna på denna sidan midnatt =) Ha en trevlig kväll höre ni!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0