Advent är här!

Nu är julen här för att stanna! Julgardinerna hänger uppe i nyputtsade fönster och stjärnor och stakar lyser upp i mörkret... Tja lite tjuvstart kanske =) Det gör inget, varför inte njuta av allt det varma, allt det mysiga när man kan?
 
Jaha då är jag tillbaka på jobbet efter att suttit på kontoret i en och en halv vecka... Det var såå roligt att träffa alla barnen och mina kollegor =) Men det är svårt att landa i jobbet igen när man inte vart där på länge... Men det kommer snart tillbaka, imorgon öppnar jag! En dag på 4 veckor det ska jag nog överleva =) Men katten va tidigt det är, halv 7 och lämna Ellioth kvert över 6 känns i mammahjärtat det kan jag lova!
 
Hae en lite tjej som bryter ihop, testar allt hon kan och det är svåårt att inse att mamma inte heller ger med sig! Har insett att 3-års trottset är här på allvar och det är bara att hålla ut, det går över! Men tålamodet prövas ordentligt och reptilhjärnan kryper fram mellan varven när man e lite trött, förkyld och bara mamma...
 
Ska kanske ta och krypa ner och hoppas på att John Blund hälsar på så jag får sova! Imorogn är det fredag och jag ska hälsa på en gammal kär ven och hennes familj! De har fått en liten tjeja =) Mysigt!! Ha en go fredag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0