Lite tur =)

God förmiddag!!
 
Fy farao vilket skitväder vi har idag!! Kan säga att jag känner INTE för att gå ut och gå med doggen idag!! Blir nog en innedag idag med min lilla Loppa!! Funderar på att julstäda köket när det ändå är skitväder ute!! Måste säga att jag börjar längta lite till julen nu... Saker och ting börjar reda upp sig och kanske så vänder det =)
 
Idag åkte vår golf =/ Blandade känslor måste jag säga... Jag trivdes mycket bra med den bilen men jag trivs inte med alla kommande utgifter på den!! Det är det inte värt så just nu känns det mycket skönt att den åkte! Så idag hämtar vi en ny pärla till gubben =) Sen är det min tur att byta ut volvon och få en lite bättre bil jag med! Rvå bättre bilar till priset av en!! Kan väl inte bli bättre!!
 
Så där har vi läget just nu!
 
Var på möte på jobbet igårkväll och det var såå roligt!! Vi fick såå bra beröm för vårt systematiska kvalitetsarbete!! Känns spännande och utvecklande och känslan av att vi kan är ganska skön!! Jag har två spännande veckor framför mig på jobbet och det är roligt!! Kan inte skriva så mycket om det dock mer än att det är spännande =)
 
Blir hemma i imorgon med i alla fall... Pratade nyss med Tina och sen får vi se hur det blir med min höna. Kan inet sticka under stolen med att jag käner lite mig lite skavig i halsen jag med och håller tummar och tår för att det inte ska bli värre! Har ingen lust att bli liggande!!
 
Nu ska jag spela äggspelet med min Loppa innan hon skriker ihjäl sig på mig =) Envis som synden!! Lik sin mor =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0