Oro...

Vet inte riktigt vart jag ska börja...
 
Det e lite jobbigt och jag har liksom bara förträngt alltesammans... För tre veckor sedan vaknade Roger av en ohygglig smärta i axeln, IGEN!! Precis samma som innan föregående op. Han har kämpat på, det bränner, klämmer och känns otroligt jobbigt i axeln =( Fan, igen??
 
Hur många gånger ska det vara såhär?? Ska han behöva leva med det livet ut?? Hade jaga bara kunnat avlasta honom lite och ta lite av hans smärta skulle jag gjort det ♥
 
Efter konsultation idg med en av läkarna ska han återigen träffa den ansvarige läkarn flr undersökning, röntegn och sen en ordentlig utredning och vad som kan orsaka smärtan! Nu e vi inne på bnan med värktabletter igen och en enveten man =) Såklart! Han jobbar på, det är inget som han blir bättre av, att stanna hemma... Som tur e =) Finns inget som att ha en sjuk man hemma....som klättrar på väggarna!
 
Så nu återstår det att se vad som händer och fötter! Blir det Gekås på lördag med mamma så blir det en vetekudde till min man! Han traskade upp till Nett & lånade en av deras =) Kollektivet Lomvägen =)
 
Jag och Lovis tog oss en runda runt strängen i eftermiddag så jag tror att det blir bara en kortis ikväll! Känns skönt för jag ser inte fram mot mörkret ute idag, vill helst bara dra filten upp över öronen och se på tv.... Har tänt upp lite ljus och jag ska strax kruypa ner jämte mina troll och läsa Ellioths lånebok på bibblan! Har inte hunnit till den ännu fast han lånde den i måndags! Men han var söt nog att påminn mig nyss =)
 
Imorgon är det fredag!!! Underbara efterlängtade fredag!! Mys, god mat, tv och många många barnkramar ♥ kan väl inte bli bättre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0