Solig morgonpromenad!!

Hallojsan på er =)
 
Sol i hjärta sol i sinne!! Solen skiner idag och jag och Lovis har vart ute och gått. Lovis somnade nästan på stört halv 10 på morgonkvisten, hon e verklligen inte bra min höna! Har fått ringt te jobbet och meddelat att vi blir hemma resten av veckan ut så vi blir bra! Jag har allt lite känningar i halsen och en envis hosta som kommer och hälsar på emellanåt...
 
När vi kom hem träffade vi på Sofie utanför och hon skulle åka och handla, det skulle ju vi med =) Så hon åkte med mig!! Såå mycket trevligare med lite sällskap för Lovis var bara motvalss kärring, orkar inte, vill inte, ångra sig osv... Ja ni vet ju hur det kan vara med sjuka kids!
 
Ni steks det okpytt på spisen, kokta morötter och kokt broccoli =) mmm mumma med lättlagade luncher så kan man lägga krutet på kvällen istället! Ska ta mig i kragen i eftermiddag och julstäda köket... Ellioth längtar efter Herman så det får nog bli en lekdejt för honom idag =)
 
Ha en fortsatt trevlig soldag med er! Det ska jag med kaffe och pepparkakor med Sofie =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0