Är det morgon nu??

Mmmm tvi vale va tröetttt jag är men det e inte min lilla Sessa!! Hon vaknade kvart över fem!!! Pigg som en lärka, bara att gå upp och sätta på tv:n...
 
För min del var det bara att dra på sig alla kläder och gå ut med Zelma innan Roger åkte till jobbet! Åh fy farao va kallt det var idag!! Det finns tillfällen som jag inte har någon lust att ha hund, detta är ett av de tillfällena!! Men det har jag som tur glömt när vi kommer in i värmen igen =)
 
Nu har jag en dam som är argt som ett bi och står och vrålar jämte mig... Jag vill ha frukost NUUUU!!! Får man inte det blir man jätte arg, skriker massa dumma saker så man kanske kan få som man vill ändå... Mamman ignorerar henne en stund och ser vad som händer =) Min dotter har ett hunmör som är från en annan värld, kan bli lika sur & arg som hon kan vara glad och go!! Jag har fått henne för mina synder... Undra vart hennes humör kommer från??
 
Nåja nu ska jag ta hand om min lilla argbigga och fixa klart allt inför skola & jobb =) Ha en skön torsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0