Brrrr!!!

Oh my god!!
 
Äntligen är hon hemma, i soffan med sticketröja & raggsockarna på! Fryser så jag håller på att dö!! Fy vilken dag, har vart dödligt trött, sliten och inte hängt med hela tiden i huvudet så jag kan lova att det ska bli såå skönt att krypa ner i kojjen!
 
Möte på möte på möte, avslutades på möte på Tomtebo coh jag fryser fortfarande!! Värmen var gone, jag fryser ända in i  öärgen och jag vette 17 när jag blir varm igen! Ska krypa ner med ullfilten och hela vidderitten och sova i 500 km/h så jag är piggelin imorgon redo för massa lek =) Tänker INTE vakna halv tre i natt kan jag lova!!
 
Mina små hjärtan sover, min darling sover jänte mig i soffan och det stora hjärtat lämnar tjejen vid tåget ♥ Han vart med trött efter träning, en tuff helg med två matcher och en dommarmatch... Kanske behöver sussa han med...
 
Natten på er!! Klockan ringer kvart över 5.... Suck!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0