Höstrusk

Hej på er!!
 
Hoppas allt e fint i regnet =) Det verkar inte som om det tänker sluta idag =/ Jag som hade tänkt gå en långpromenad innan jag hämtade Ellioth i skolan... Det blev inget med det! Får se det positivt, ingen Lovis som somnade i vagnen då!
 
Har utfodrat mina små vilddjur med mellanmål och snart blir det kladdkakebak =) Känns som om det kan vara en bra ide en sån här dag! Har säkert 100 saker som kanske borde bli gjorda men det känner jag inte för, roligare att baka med barnen =) Älskar mina tidiga dagar då kan jag verkligen ägna mig åt kides, ta det lugnt, hinna tvätta, laga middag utan att känna mig stressad! Men idag blir det kålpudding, kåldolkamr från frysen!! Känns helt ok det med!! Då kanske jag hinner med lite extra då?!
 
Emeline ska sova här idag ♥ de är så söta så vår Alvin & Emeline! En kanongo tjej, social och Lovis älskar henne =) Det funkar väldigt bra tycker jag! Jag och Roger har vart lite så när det gäller övernattningar mitt i veckan när det e skola... Eller jag kaske inte tyckt att det var så käckt, orolig att de inte kommer upp osv. Men så länge de sköter skolan så får det väl gå =) Alvin har skött sig väldigt bra sedan han började Bygg! Han tycker att det är roligt och då blir det ju såå mycket lättare! Måste säga att det är såå underbart att ha honom hemma ♥
 
Jag gjorde en "Emma" igår på jobbet =/ Trillade som en fura och slog mig rejält på gården! Skulle ta mig till andra sidan av gården och skälla på skolbarnen som klättrade på vårt staket... Ska kliva över staketet vid gungorna och fastnar med foten och flyger över och landar på ena sidan... Igår var det inte såå farligt men idag känns det ordentligt i hela axeln =( Skit med men tur att ingen såg mig, antar att det skulle sett lika roligt ut som när skrivbordstolen kapitulerade med Tina i =) Japp så funkar vi på jobbet!! Emma min kollega trillade fantastiskt illa när hon sprang till bussen ibörjan när hon börjat hos oss... Skrapade upp handen och hela skon gick sönder... Japp det var helt klart en "Emma"... Vi får väl se hur det utvecklar sig, hoppas inte att det blir värre!
 
Ser så fram mot lördag! Då ska jag & Nett åka till Kungsbacka en vända till viktväktarna! Blir nog så att jag åker dit upp och väger mig i fortsättningen... Det funkar sådär med de i varberg... Totalt fel tidpunkt, stress och då kraschar jag! Inte värt det men jag är ju inte klar och vill ju bli det såsmåning om! Då är det bara att keep going och kämpa vidare men jag fixar inte det utan viktväktarmötena... Viste det egentligen men hälsan gr främst och det gäller att ta hand om sig! Har vart i detta vägskälet förut och då lade jag va och det tänker jag inte gör nu!
 
Nä nu kallar kidsed =) Ha det gott!! Blir  nog lite foto från baket sen...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0