Klarvaken

Vad gör man när man inte kan sova? Blogga mitt i natten... Lovis vaknade vid halv 3 och tassade in till oas och sen blev jag klarvaken! Har inte kunnat somna om och nu är det ingen idé längre, klockan ringer om en halvtimme :( Lyssnar till ljudet av fyra snusande hjärtan jämte mig ♥ 
 
Känns inte som bästa utgångsläge för vår pedagogiska måndag som innebär att min student kommer, möten nästan hela dagen o jobb till halv 7! Suck! 
 
Blir en långpromenad med Zelma innan jobbet :) Var i Kungsbacka i lördags på vägning med Lovis!  Jippi va bra det gått, - 2, 2 kg :) Känns underbart o laddar inför utmaningen att gå ner 5 kg till jul! Flyttar mitt kort till Kungsbacka nästa vecka och ger järnet efter en knäpp söndagsmiddag men som va sååå god! Gryta på vispgrädde och tre rätters!  Inte illa att bli bjudna på i sitt eget hem :) Det va som tack för hjälpen med nya tapeter hos grannen ♥ 
 
Nä nu  ska jag strax gå upp... ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0