Nostalgi!

Vilken sjukt skön eftermiddag jag haft tillsammans med mina kids =) Helt otroligt härligt väder bjöd på en runda runt strängen medans min sjuke son passade sina småsyskon! Jag och Lovis har vart en runda runt brandstationen, hon på sin rosa cykel och jag till fots med Zelman. När vi ändå var ute tog vi min cykel till affären för att inhandla mer frukt! Det går frukt här som på löpande band! Fattar inte vart den tar vägen!
 
Denna veckan hade de billga satsumas på Hemköp! Klart att man inhandlade ett gäng =)
 

Sååå vansinnigt goda!! En stoor last i det Stehnsonska hemmet.... Clementiner =)
 
Blev nostalgisk när jag och Loppan gick där med vår korg på drage efter Lovis... Fläskben i mängder låg i kyldisken! Åh min lilla farmor va jag saknar henne, det kommer liksom över en emellan varven... Farmor gjorde så grymt goda fläskben i ugnen så det åkte banne mig ner två paket i korgen så till helgen blir det ben i ugnen, potatis & brunsås!
 
Annars rullar livet på i en väldans fart och snart är det redan höstlov!! Wow det trodde jag väl aldrig att det skulle rusa dithän såå fort! Jag försöker att ta vara på varje dag, hinna mde mig själv, en runda runt strängen och bara vara, andas, fundera och njuta av det otroligt vackra höstvädret! Jag vet att jag sagt det förr och jag kan kommer mest troligt att säga det hundra gånger =) Jag älskar hösten!! Luften, värgerna, vindarna ger mig sååå mycket energi och lust! Vist det e kallare, mörkare och man hinner inte med så mycket som man gör under sommarn men det e helt ok =)
 
Jag har börjat fundera över julklappar... Yes I know jag e tidig, men sån e jag.... Jag gillar att ligga steget före, så slipper jag stressa i sista minut! Jag har en ganska klart plan över vilka inköp vi ska göra till kidsen mfl =) Såå gött att veta lite vad man vill!
 
Ne nu ska jag ta tag i tvätten, som man alltid har när man är tidig! Man får ju passa på för när jag jobbar sent finns det varken tid eller ork!!! Men ha de gott på er!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0