Helgens bravader

Jisses vilken seg dag! Helt sanslöst att man kan vara såå trött... Det blev egentligen inte så sent, typ halv ett... Jag gick och la mig ganska med en gång men hade svårt att somna =( Kände mig inte 100, vid tre vaknade jag och sen satte magkatarren igång... Meducinen hjälpte inte så det höll i sig hela resten av natten fram till niodraget på morgonkvisten =( Fan va jobbigt!! Fy farao va ont jag hade!! Japp så e det på den här modellen! Men en roligt kräftskiva hade vi och det var ju det som var meningen =)
 

Mmm nu dukas det upp alla godsaker!!
 

Ellioth tränar på att skala räkor =) Lovis vill gärna ha hjälp, man blev ju kladdig om händerna...
 
Koncentration =) mmm va mumsigt!!
 

Ha ha far & son var inte beredda =) Vill inte gärna vara med men de fastnade i alla fall!!
 

Mätta gäster =)
 

Mmm efterrätt, pannacotta med blåbär!!
 
Haft en mycket trevlig helg med nattagäst! Key är ju hemma från Thailand så grabbarna tar igen lite killtid =) Bilinköp, meckande, snack till sena timmen =) Jag har haft hjälp i köket =) Det e man ju inte alltför bortskämd med så då e det extra roligt!
 
 
Inte så mycket sömn för min del men jag hoppas att det ska bli bättre av den varan i natt! Vi behöver det allesammans! I morogn är det gympa fär Nissen och det ser han fram mot! Nya gympakläder kan göra susen =) Jag och Lovis är LEDIGA och vi ska mysa, spela spel och ha roligt tillsammans!! Ser fram mot veckan och håller tummarna för att det ska fortsätta i rätt riktning för Ellioth!
 

En mycket stolt Ellioth som provar sina nya gympakläder =)
 
Nu blir det soffhäng, film & chips!! Natten på er!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0