Kurera mig =)

God morgon!
 
Magen fortsätter att bråka med mig om natten... Sov såå gott men vaknade vid halv 4 och hade vansinnigt ont! Upp och ta en tablett på en gång, mötte Roger i hallen som var på g upp =/ Mitt i natten åkte han känns det som men då kanske han kommer hem i någorlunda normal tid!
 
Jag pallade upp med massa kuddar så jag nästan satt upp, och lyckades somna en stund innan klockan ringde! Åh vad jag ville ligga kvar! Men gossen skulle ju upp till skolan! Tog det superlugnt och väckte mina små, bäddade denr dem i soffan till boliboma. Fixade fruskost framför tv:n och satte mig och mös med dem ♥ Faktiskt en otroligt skön morgon trotts magen!!
 
Vi packade ihop oss och begav oss till skolan, hade förberett Ellioth på att lämna innan samlingen men följa honom till hans plats. Massa goda barnkramar och pussar och sen hejdå!! Det gick hur bra som helst! Åh va det värmde mitt mammahjärta! Det e inte konstigt att magen krånglar =) Men nu kanske den tar sitt förnufft till fånga om allt lägger sig! Lovis parkerade i soffan till Lotta på Bråkmakargatan och jag parkerade mig i köket för lite matintag =)
 
 
Njuter av lugnet med ett barn hemma... Tidningen, datorn, viktväktarbalande för lite inspiration och min lyxfrukost! Älskar havregrynsgröt med banan och hoppas på fler sånna frukostar för att komma bort från mackträsket =)
 

 

 
Amerikanska blåbär på var inte läbbigt!! Det får nog bli lite oftare =)
 
Nu har jag ätit och det känns ganska ok i magen... Ska ta och förflytta mig till soffan och bädda ner mig i soffan med min lilla skrutta ♥ Just i dag känns det helt ok att vara hemma med bara henne =) Jag ska nog lära mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0