Värmer mammahjärtat!

Sol i hjärtat sol i sinne =)
 
Vilken helt underbar fredag! Är på ett strålande humör och haft en fantastisk dag på mitt underbara jobb!! Många ga kramar, kommentarer och otroliga arbetskamrater =) Me like alot! Vi har satt upp vimplar, rönnbärsgirlanger & Jan har vart & flyttat en lampa! Det börjar bli helt fantastiskt på jobbet och jag stormtrivs!!
 
Inte nog med att det gick super att lämna min gosse idag, han var glad & stolt för att vara dagens vakt =) Gympapåsen var packad och det skulle bli jätte roligt!! Det känns helt underbart & såå skönt attt det börjar att släppa!! Han är inte alls så orolig och ångestfylld som han var!
 
Min Lovis ville minsan inte till Solkulla idag, storgrät när vi borstade tänderna men under tiden vi gick till Solkulla gick det över och det var nemans problemas att lämna henne! Hon hade haft en kanondag idag och hon hade målat ett självporträtt och satt på sin låda =) När hon ändå var igång hade hon målat ett portrtätt av sin mamma ♥
Nu står det inramat på mitt nattusbord!! Helt otroligt!! Mamman blev superglad!!
 
Mattan ligger på tork efter gårdagen katastof... Äpplejuice så den gick tvättas... Torkar jävligt sakta kan man säga... Hoppas att det går undan snart så bordet kan återgå till sin vanliga plats! Tvättmaskinen går för fullt med handdukar som vart pisseblöta efter katastrofen =)
 
Igår fick vi tagit kort på Alvin så idag ska det skickas in till moppekortet =) Jag fick köpt vinterkläder till min son!! Sen har han kommit ur skalet & jag fick köpt två andra jeans till honom, inga stuprör!! Tre tröjer med så vi fick förnyat lite av garderoben!! Fick 529 kr i rabatt, det kan man ju leva med!! Tänka sig jag fick köpt sockar till mig själv oxå!
 
Barnen uppträdde allt annat än respektabelt så mamman höll på att slita sitt hår!! Mest var det Ellioth som drev på mitt tålamod ordentligt!! Rymde iväg, gämde sig, flabbade åt sin arga mamma... Hm japp han var minst sagt billig en stund =) Men sen ordnade det till sig när reptilmamman fick upp blodsockret med en riskaka och en banan! Jag har hållt mins pp hela veckan , gått över 5 kanske så det e inte fy skam! Inga promenader mer än rastning av hund men det beror på att hon inte mått något vidare... Gårdagen avslutades med migrän =( Men har sovit hela natten med sonen på madrassen! Så pigg & utvilad vaknade hon idag =) Vart som en furie på jobbet och nu landat i köket! Nu åker symaskinen upp på bordet, här med... Har sytt hela dagen på jobbet =)
 
Ha en trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0