Kickstart!

Vilken underbar dag =) Solen skiner och jag har fullt med energi! Dagen startade klockan 6 när min son slog upp sina bruna <3 Älskade skitunge!!
 
Nåja mamman var vaken så det var väl bara att ta sig ur sängen =) Konstigt att man inte vaknar så av sig själv under veckorna?? Då är man såå morgontrött & snoozar halvtimmevis ibland =/
 
Fixade sängen, laddade en maskin tvätt, plockade undan påsken och bakade mitt underbara danska rågbröd! Är förtrollad <3 det är såå gott och såå enkelt att baka så det e inte klokt! Har lånat grannens format så överst på önskelistan står två 1,5 liters avlånga formar =)
 

Innan de åkte in i ugnen =)
 
 
Bröden blev helt ljuvliga & såå mycket bättre med rätt sorts mjöl =)
 
Sen bar det iväg till Kungsbacka och den här veckan i sällskap med Nett =) Såå mysigt!! Det är så roligt när man kan fortsätta peppandet i bilen hem efter mötet! Det gick super, bästa resultatet efter jul... - 0,9 kg!! Startar en utmaning i morgon med mättande mat i en vecka och är supertänd på nästa veckas resultat, en kickstart som jag hoppas kommer att ge ringar på vattnet! Vill ju såå oändligt gärna gå i mål innan midsommar! Köpte en inspirationskälla till mig själv & nu efter att jag bläddrat i den och kurshäftet med starta lätt & läst på lite så ska det bli jätte spännande och det finns flera spännande recept som jag säkert kommer att älska!
 
Min lilla juvel var ute & blåste sopbubblor nu när jag kom hem <3
 
 
 
Nu ska Marie Fredriksson åka på Alvins stereo och till de underbara tonerna ska jag sätta fart & städa lite =) Det behövs verkligen, har inte vart så mycket av den varan under veckan som vart både fantastiskt rolig men också jätte tuff!! Här är premiär på att hänga ut tvätt med =) Var inne hos Pia & lånade klädnypor för det var egentligen det jag skulle köpt på coop men det glömde jag ju givetvis av =) Tur man har snälla grannar <3
 
 
Ikväll kommer moder & faderskapet hem på grillning & vin <3 Ser jag verkligen fram mot & min make är ute och laddar batterierna hos Kenneth =) De meckar!!! Det är som ljuv musik i mina öron, äntligen har grabbarna hittat tillbaka till varandra och jag hoppas verkligen att de inte låter något komma emellan igen för de behöver faktiskt varandra & har saknat varandra! Ser fram mot att åka ut barnfria en dag för lite vin & bada tunna =)
 
Nu ---- STÄDA =)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0