Min egen prinsessa

Underbara fredag är äntligen här efter en mycket mycket tuff vecka! Jag känner att jag inte hunnit allt det som jag borde hunnit varken på jobbet eller hemma men man är ju inte mer än människa =)
 
Hade en jätte mysig gårdag trotts allt <3 Mamma & pappa kom ut på middag, stek blev det! Åh den blev super god! Matlåda både till mig & pappa! Kladdkaka till efterrätt och då kom Klingen & söta lilla Vilja =) Perfekt timing! Vilja hade vart hos frisören och var supersöt! Underbara lilla docka!
 
Lovis fick en födelsedagspresent av mormor & morfar och den var nog den allra bästa av allihopa! Har sällan sett min dotter så lycklig!!

Min alldeles egna prinsessa!
 
 
Mamma har vart på undersökning i Halmstad idag, kärlkransröntgen och den visade inget! Känns härligt! Hoppas nu de kan komma på vad som e galet!
 
Maken jobbar sent idag... typiskt en fredagkväll men sånt e livet! Blir kyckling & wokat idag =) Måste hålla mig till piontsen för morgon är det Kungsbacka med kidsen för maken jobbar... Får bli en tur om city och byta ett par byxor till Loppan och se om man hittar ett par till till sonen.... Det är hål på alla knän! Undra varför!!
 
Ha en trevlig fredag allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0