Påskafton

Glad Påsk!!
 
Åh jag är verkligen så fantastiskt glad att jag lyssnade till min kropp & låg nerbäddad hela långfredagen! Idag känner jag mig såå mycket bättre & jag vet att det beror på att jag verkligen tog det lugnt igår & bara gjorde det jag orkade med! Hade jag trotsat feber och gett mig ut i duggregn hade jag nog vart totalt sängliggande och det hade det verkligen INTE vart värt! 
 
Vi grillade igår kväll och testade Mobergs egna marinad & jisses va god den var! Det var verkligen inte sista gången vi marinerar köttet i den! Min make kan grilla han, köttet smälte i munnen och rosé bean var ljuvlig! Riktigt mysigt! Alvin kom hem igår efter att vart & lanat i ett par dagar och det var så underbart att hela familjen var samlad! Roger åkte hem till Kenneth vilket inte var igår =) Undrar när han tänkt komma hem =) Blev nog bad i tunna och en & annan öl innanför västen! Roligt för honom att kunna åka iväg, det behövs att bara kunna släppa allt & festa loss ibland! Var ju inga problem när frun låg hemma med feber... Hade liksom ingen lust att hänga med!
 
Påskharen har vart här efter frukosten idag =)
 

Testade att köpa Anthony Bergs nya lakrits ägg just för att min Ellioth älskar lakrits... Men det var en mycket besynnerlig smak må jag säga! Det blir nog de äggen som ligger kvar längst i ägget =) Det  var inte Ellioths favvo heller för det var en mandel i och det gillar inte han. Nåja ett gott försök i alla fall!
 
Ska strax försöka dra mig upp ur soffan för att baka en ananaskaka att ta med ut till näs och en Janssons fast med kassler... En promenad med Zelma står med på listan att göra men det orkar jag inte just nu! Hoppas hon nöjjer sig med om en stund =)
 
Robin som är Rogers chaufför knackade precis på & hämtade nycklarna för att åka och hämta hem min fyllekajja <3
 
Ha en fortsatt trevlig påskafton!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0