Påsklov!

Long time no see...
 
Har vart ganska kass på att uppdatera bloggen =/ Tja det har kanske inte vart det som stått överst på listan just nu! Det har vart oerhört mycket som upptagit min tid. Nu njuter jag däremot av en liten ledighet över påsklovet tillsammans med mina underbara små! Jag hade ju turen att bara behöva ta tre dagars ledigt och få ihop 11 =) Me like alot!
 
Fy jag va med om en såå läskig grej nu på morgonen... Jag fick ett blodtrycksfall som inte var av denna värld! Stod inne i Pias hall & pratade med henne efter hennes op... Helt plötsligt kände jag mig grymt illamående, fick suddig syn & hela världen snurrade, fort! Jag var tvungen att bara sätta mig på golvet... Kändes som om jag var grymt full =) och som om jag var nära att svimma... Kände att paniken var på väg att komma och var bara tvungen att ta mig ut på trappan för att frisk luft! Satt där & andades en stund innan jag gick in till barnen igen... Var helt likblek i ansiktet och när jag kom in rann svetten om mig... Har aldrig vart med om något liknande innan så det känns läskigt! Nu har jag och de små ätit frukost, druckit en kopp kaffe och det känns lite bättre faktiskt... Hoppas jag slipper vara med om det någon mer gång! Känner ni igen detta?? Undra om det finns något man kan göra för att förhindra det??
 
Ska försöka ta mig ut med stavarna under dagen då Alvin är hemma och kan passa barnen =) Ikväll ska han till Felix och lana hela natta... Ny dator har han =) Köpt en alldeles själv med intjänade pengar efter dömningarna! Stolt som en tupp är jag!!! Han har nog fått sommarjobb si sommar med så då kan han köpa skärm & kanske ett skrivbord =)
 
 I eftermiddag ska jag hämta Theo & Herman på Solkulla! Mys på hög nivå! I morgon kommer en kär vän till mig & hennes barn på besök! Kan undra om jag ska göra mig en kladdkaka till kaffet?? Det låter inte dumt! Det var ett tag sedan sist men det är såå roligt att träffas och på något sätt  så känns det inte som det gått någon tid alls! Konstigt med en del relationer, en del kan gå evigheter & en del måste underhållas hela tiden??
 
Snart är det påsk och jag hade ju tänkt att fixa & pynta lite... kanske får jag ta och göra det idag?? Om jag orkar? Lite ris & ett par kycklingar ska väl inte vara så svårt att få upp?? Påsken firas hemma i Näs med la familia! Ser jag mycket fram mot! Älskar påsken, den är så otvungen på något sätt men en viktig högtid att fira! Ska nog ta mig till kyrkan på fredag... En dag med oerhört vacker musik!
 
Nä nu får jag försöka ta tag i mott liv och gå ut med Zelma i alla fall! Ha en bra dag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0