Alla hjärtans dag!!

Hjärtan 3-pack
Glad alla hjärtans dag!!
 
Härliga underbara fredag!!
Nu har jag landat i soffan en stund efter en härlig promenad med Lovis & Zelma. Såå underbart väder, lite disigt men solen skiner igenom emellan åt. Lovis hade roligt och trampade i alla isiga vattenpussar, det knastrar underbart! Hon är duktig på att gå min lilla Loppa & vi gick hela kalle-varvet =)
 
Fick en härlig present av Ellioth nu på morgonen <3 Glad hjärtans dag mamma! Älskar dig <3 Mitt hjärta svämmar över av kärlek till min underbara skatt!!
 
 
 
Trotts att veckan vart mycket tuff så är den äntligen till ända! Nu tar jag helg!! Det känns helt underbart! Jag & Lovis ska vara lediga och åka till Eklöws för lite påfyllnad och sen ska vi nog ta & städa lite inför helgen =) Nu är vi lediga ända tills på onsdag och eventuellt mer än så... Det beror på om verksamheten tillåter flex... Ett perfekt sportlov tycker jag! Såå härligt att min ledighet äntlige gynnar Ellioth med!
 
Har inte hunnit blogga så mycket under veckan för det har vart mer än fullt upp! Det har i alla fall blivit en härlig runda runt strängen med Zelma. Det var ganska skönt efter att jag tryckt i mig kanelbullar till mellanmål igår kan jag lova, jag fick använda mig av bonusar till kvällsmaten! Mens för tredje gången inom fyra veckor känns fördjävligt!! Jag önskar så att det kunde stabilisera sig! Sugen på allt som finns, svullen som hejjsan... Men jag tyckte ändå att jag löste gårdagen ganska bra med te, macka & yoghurt & frukt. Känns helt ok! Klarade att stå emot en minimagnum nu på morgonen när Lovis ville ha en glass efter morgonpromenaden =) Det är skitjobbigt men en dag i taget så ska jag banne mig fixa den här resan med =)
 
Os-febern är i full gång och jag försöker att se så mycket som det går... Det är mycket som man missar som går på kanaler som man inte har =( Tar igen lite nu!!
 
Gubben ska jobba hela helgen... Imorgon blir det Kungsbacka med trollen & Nett... Återstår att se hur det går =/ Hoppas på att vi kanske kan åka ut till mamma & pappa mot kvällen så slipper vi sitta själva =) Mello på kvällen & lite mys är väl aldrig fel!

Ha en go fredag!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0