Farfar

Panduro Hobby - Omonterad stämpel hjärta
 
Den 5 februari 1915
föddes min otroligt älskade farfar!
 
Han var min bästa vän och han ställde alltid upp för mig!
Skämde bort mig när jag behövde det men han kunde ändå säga till mig när jag behövde det!
Vi hade ett särskilt band och han älskade mig, jag var hans lilla Kicka!
Idag skulle han fyllt 99 år!
 
Han älskade att umgås, familjen betydde allt för honom. Han var min farmors själsfrände och den som höll ihop henne. Han var en otrolig människa på så många sätt, en gammal själ som levt många liv, kunde såå mycket! Han var målare och var grymt duktig, noggrann och slarvade inte. Han hade alltid 10 järn i elden, han var hiad, rastlös och ville ha att göra jämt!
Finns hur mycket som helst att skriva...
 
Farmor önskade såå att Roger skulle fått träffa honom, hon tyckte att de var så lika och jag kan inte annat än att hålla med henne =) Men farfar gick bort den 27 augusti 1999, den absolut värsta dagen i mitt liv! Minns allt som om det vore igår! Men jag är otroligt glad över att jag fick ha honom så länge som jag fick, jag hann ta studenten, ta mitt körkort och fylla 20 år!
 
Var du än är så vill jag säga GRATTIS farfar!!
Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0