Gästjobba =)

Dimman ligger tjock över oss och jag måste nog säga att jag är lika dimmig jag! Haft två nätter som vart skit!, Förra med dålig sömn, mardrömmar och jag har vridit mig & vänt mig i oändlighet!! Denna natten känns som om jag inte sovit en blund ända till 03:00... Sen slumrade jag nog lite i alla fall när jag bytte säng och la mig uppe i Ellioths säng. När klockan ringde ville jag bara dra täcket låångt upp över öronen! Ångrade mig djupast att jag skulle jobba idag!! Men helt otroligt nog har jag lyckats jobba & faktiskt mår jag helt ok! Ellioth är lämnad hos Herman och var helt toklycklig över att få leka med sin bästa kompis! Lovis är stationerad med clementin vid hennes tv & en mycket nöjd tjej =)
 
Jag kollar lite os... Ska gå och lägga mig en stund och läsa faktiskt innan jag funderar över vad vi ska laga till middag idag! Lite idetorka men jag ska nog fundera ut något bra mellan läsningen, tvätt & att bara få mysa med min dotter! Jag hoppas på att få gå en runda när Roger kommit hem, när han nu kommer hem & jag håller tummar & tår för att han kan vara hemma med oss torsdag & fredag!! LYX!!!
 
Hade en mycket mysig tisdag måste jag säga =) Hela förmiddagen låg jag i sängen & läste, läste och läste!! Såå länge sedan och det var såå lyxigt!! Barnen kollade på Netflix & var helnöjda! Var ute med Zelma en snabbis på förmiddagen, innan det bidde lunch. Marie & Alva kom ut vid 2 och det var tre mycket nöjda barn som lekte, lekte & lekte!! Mammorna satte tänderna i kanelbullar & kaffe och satt & bubblade i köket! Precis vad jag behöver på en ledig dag! Mannen kom hem & de åkte hem till sig och jag knöt på mig skorna för att gå runt strängen med Zelman!! Egentid och balsam för själen!!
 
Nä nu drar jag täcket upp över öronen och sjunker ner i min bok!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0