Hela familjen samlad igen!!

Sitter i tv-rummet och njuter av att lyssna till mina barn och deras pappa spelar monopol. Jag åkte ut ganska fort, blev totalt ruinerad... Barnen har väntat hela dagen, meningen var att vi skulle spelat efter jag vart ute med Zelman men då råkade jag få en hel massa andra saker att göra =)
 
 
Flitets lampa har lyst i vårt kök idag! Jag har piggnat till, vart grymt rastlös och tog & bakade lite... Mannen fick åka en sväng till affären för att komplittera lite ingredienser...
Det blev underbart goda Skattkärrslimpor & äntligen blev det bakat brödbullar...
 
 
 
 
När jag ändå höll på så blev det kanel & vaniljbullar med!!
 

Vår Alvin har äntligen kommit hem från sin mamma <3 Har saknat honom så det känns riktigt skönt att ha honom hemma igen! Han valde att stanna där tills vi var bättre så det slipper åka basselusker fram & tillbaka. Han är otroligt omtänksam och det värmer i hjärtat! Man har lyckats ganska bra då =) Kändes som om han med tyckte att det var skönt att komma hem och sen att det blev hembakta brödbullar var ju inte fel! Nu ligger han & Emeline på hans rum & spelar spel på datorn... Härligt att ha dem här!
 
Nu har Os startat i Suchi och idag gick kvalen av konståkning av stapeln, hade planeerat att se det idag men jag hade ju annat för mig så jag tittar lite nu mellan tandborstningar och pyjamas... Är grymt fascinerad av konståkning och gillar att titta på det. Gillar OS över huvud taget och gillar att titta i lagom dos. Imorgon är invigningen och den tänker jag se, Roger ska jobba och det blev troligtvis övertid... Tv:n för mig själv =) Han ska jobba på lördag med så nu håller jag tummar & tår för att mina barn ska hålla sig "friska" nu och inte mer bakslag så jag & ungarna kan åka med Nett till Kungsbacka & väga oss!! Ellioth har inte haft någon större matlust under dagen, nästan en macka till frukost, en glass och middagen var inte te att tänka.... Men 4 bullar var nemas problemas att stoppa i sig! Så i slutändan kan mamman inte klaga!
 
Barnen ligger och kollar på flygplan och jag ska strax bädda ner mig för ett välförtjänt soffhäng till nybyggarna & två avsnitt av Revenge!! Har längtat hela veckan efter förra veckans avsnitt... Undra hur detta ska reda upp sig??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0