Lunch

Hade världens beslutsångest över vad jag skulle laga till lunch idag... Hade ingen vidare lust till att laga något anacerat... Barnen fick pannkaka & jag testade att göra en viktväktaromelett... Den kostade mig 6 pp och den var godare än den såg ut =)
 
 
Nåja jag får väl se hur jag gör nästa gång, kanske mindre vatten och fler ägg?? Jag är inte så belevad inom omelettvärlden men en gammal hund kanske kan lära sig med =)
 
Räknade ut vad mina pannkakor kostade med, 2 pp så det åkte ner två st =) Jag fullkomligt älskar pannkaka!!
 
Min Loppa år en och en halv... Ellioth som annars kan äta 511 st åt tre stycken??  Jag undrar vart detta är på väg eller om det bara en dålig matdag?? Tur att jag sa att vi skulle vara hemma idag & imorgon så får vi se vart det leder! Jag kan verkligen stanna hemma med gott samvete!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0