Not again!!!

Jag tror jag dör en smula!!!
 
Fy farao vilken natt... Ellioth vaknade vid halv 1 & hade jätte ont i magen och var ledsen... Efter en timmes kämpande, kräktes han!! IGEN, det är inte rättvist alls det här!! Fick i honom lite vatten i alla fall och han somnade framåt två i vår säng. Oroligt och fäktandes fick jag lagt honom på madrassen igen efter 4, då hade jag inte kunnat somna ännu! Det är inte lätt med en "liten" virvelvind i sängen!! Lite surmulen somnade både han & jag.
 
Det var ganska skönt att vakna själv, ta en dusch, vika lite tvätt och bara vara ifred en stund. Fick till & med läst tidningen =) Nu kom min troll upp och tv:n åkte på... Kaffe & frukost i framför tv:n får det bli och jag hoppas innerligt att min Nisse kan få i sig lite & behålla det så den här skiten är över! Tänk om man bara kunde ta över...
 
Så jag får väl säga som resten av veckan, det blir en dag i soffan med film & spel... En & annan glass, ungspannkaka och goa täcken =) Det bara är så att man måste ta till det lilla extra för fy katten va det är tråkigt att gå hemma med sjuka barn!!
 
Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0