Ett halvt resultat!

God morgon!!
 
Sitter vid köksbordet och myser! Familjen börjar sakta vakna till liv... Det blev en ganska sen kväll igår så jag har nog ett barn i alla fall som gärna sover lite längre =) Jag däremot vaknade 7 och kunde inte somna om så när Loppan vaknade och undrade om et var morgon så var det inga problem!!

Hittade den här vackra ljusstaken som vi fick av ett par som vi var toastmaster & toastmadame för på deras bröllop för ett antal år sedan... Tänk va tiden går...

Så sär såg det ut när vi slutade för dagen igår! Det kommer att bli såå himla bra när det e klart, ett helt annat rum än det som var =)  
 
Älskar den här tapeten och det gör barnen med =) De är mycket nöjda båda två! Kan ju inte bli bättre!
 
Hör Maggan skotta utanför, förstår att hon kanske inte va så himla glad för att snön tog hennes helg men jag kan inte hjälpa det, I LÖV IT!! Snön alltså! Vi åkte igår i vår lilla backe och det kan jag ju säga att det kommer vi att göra idag med!! Herre Gud det e ju klart att man måste passa på och verkligen njuta av allt det vita!! Håller alla tummar och tår jag kan för att det faktiskt ska få ligga!
 
Så idag kommer morfar ut en svänga med för att hjälpa till, hade vart underbart att bli klara idag så man slipper lägga HELA helgen på rummet... Ikväll ska vi ut till mormor & morfar för att fira morfars födelsedag, tacos, godis, kortspel och bara myyys, helt underbart!! Barnen har gjort presenter <3 har nog en morfar som kommer att bli mycket glad!!
 
Nu ska jag dricka kaffe med min kärlek som sitter mitt emot med sin mobil =) Sociala familjen här... Ha ha det e ju inte klokt egentligen.... Ha en mycket bra lördag så kommer det update senare!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0