Måndag...

God morgon till en ny orörd vecka!
 
Oh my god va jag e trötter, det var nog nästan fruktansvärt att ens ta sig ur sängen i morses =( Klockan ringde & ringde & ringde innan jag orkade få liv i mig och för att inte tala om barnen! Det är inte såå konstigt med tanke på att klockan var närmre 22 innan jag fick barnen att somna, inklusive mig själv.. I vårt rum! De var som två torra skinn som sprang upp & ner, hit & dit, kissa, törstig, vill inte sova där, vill vara med dig mamma mm. Jag höll på att bli fullkomligt tokig! Magkartarren kom som ett brev på posten, en tablett och värmekudden och bara bädda ner sig i hopp om att två små liv skulle somna på kuppen i tryggt förvar hos mamman =) Yes!! Det lyckades!
 
Nåja så kan det gå när mamman & pappan skruvar i det sista på ungarnas rum, upp med hyllor så spelen kommer på plast, fixa tv, tv-spel, lampor osv så nu äntligen är det helt klart!! Bara att leka =)
 
En ledig måndag var det här och jag har inget planerat alls!! Helt underbart! Få se vad dagen har att erbjuda...
Just nu ser det ut såhär...
 
 
Morgonrockar på, tända lite ljus så man får upp värmen i stugan =) Lite mysigt är det allt med frukost i soffan!
 
Strax ut i snön & köra Ellioth till skolan, sen dra Lovis en tur på snowracern för att rasta Zemlan! Ha en bra dag med er!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0