Projekt!!

Goddagens!!
 
Slutat tidigt idag och roar mig med att tvätta, slappa vid datorn, läsa lite bloggar mm. Försöker värma mig med en kopp te & ett par kanelknäcke... Jag fryser inifrån & verkar inte lyckas bli varm heller...
 
 
Jag har ett litet projekt för mig =) Hittade en kokbok till reapris!! Me like alot!! Jag gillar den och nu håller jag på att föra över alla mina recept i den... Det tar sin lilla tid men jag lever i ett litet lyckorus och det är roligt att se alla recept & det finns ett litet minne till allesammans.... Särskilt farmors! Har ni med lite nostalgifeelings när det kommer till mat?? Jag älskar mat i alla former och det finns alltid en orsak att äta god mat?? Man äter när man firar, är glad, lessen, arg mm och det är väl kanske just därför som jag har de svårigheterna som jag har när det kommer till mat.... Kanske just därför jag har ett stående medlemskap hos viktväktarna... Men hoppet är det som överger människan sist... En vacker dag kanske jag lär med =)
 
Nice =) Den har massa flikar i med olika kategorier, fågel, fisk, kött mm... Ordning & reda =)
 

Har massa bra lektyr att läsa som inspirationskälla....
 
Nu fick jag hela hemmet fullt av ungdomar =) Mellanmål innan det är träningsdax! Hej hopp!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0