Tjugonde Knut

Nu har den glada julen dansat ut... Imorgon är det Tjugonde dag Knut och då ska ju julen dansa ut!
 
Oj oj oj vad hon har jobbat denna helgen =) Shit va mycket det var att få undan, städat rent och få fram nya gardiner, prydnandsaker och massa andra ljus! Det blir ju såå tomt & kalt när tomtearmen marcherar upp på vinden för att vänta till nästa jul... Jag tycker att det är lite vemodigt att ta undan julen men nu måste jag erkänna att det är jätte skönt att fått undan den innan arbetsveckan börjar. Det kändes ganska skönt att fått pustat av fönstren och upp med andra gardiner, man blir ganska gald! Ellioth blev oxå glad när han vart borta med pappan och slängt granen i komposten och det var väldans spännande!
 
Var ute på en långpromenad på förmiddagen men fy vad det blåste, det var inte jätte skönt! Jag gick först med Zelman och lämnade av henne innan jag fortsatte själv... Zelma gillar INTE dåligt väder alls så hon var ganska nöjd!
 
Har en dotter som sitter i blöt och luckrar upp skiten =) En nöjd tjej som kan få leka ifred, utan att bli störd av storebror! Hade tänkt få dem i säng ganska tidigt så de orkar upp imorgon och så kan mamman få lite kväll vid tv:n... Funderar på aom jag ska kolla på "hur många lingon finns det i världen", har inte sett den men har hört många säga att den e bra! Vi får väl se =) En kopp kaffe och after eight så blir det toppen!! En bra avslutning på en bra helg! Hoppas ni får en bra vecka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0