dripp dropp...

Regn & rusk utanför fönstret gör att jag mer är gärna hade stannat kvar i sängen med min bok i dag!
Zelma var inte heller överförtjust i att kravla sig upp ur sin husses säng där hon legat gott och varmt hela natten! Fattar inte vad som hände när klockan ringde... Kändes som om jag nyss somnat =( Det är verkligen tur att det är fredag och att man har två dagar att lata sig på efter en hel veckas jobb!! Hade två barn som inte heller var så supersugna på att gå upp =) Ellioth gömde sig långt under täcket och Lovis låtsades fortsätta sova! Goa ungar!!
 
Måste faktiskt skryta med att det gick jätte bra i går på kvinnohälsovårde ( nytt namn så man måste ju öva sig) när jag var där och tog mitt blodtryck! Det har helt klart blivit bättre så det känns ju skönt även om livet just nu är en enda låång menstruation!! Hon fattade att jag var mer än lovligt trött på det men snart är fyra månade gjorda och det ska bli bättre! Tillbaka dit i september för att se hur det gått och har det inte blivit bättre konsulterar hon med en läkare =/ Suck jag håller i alla fall tummar och tår för att det ska funka!!
 
Fy vad tiden går fort på morgonkvisten! Strax dags att ta på två barn och ge sig ut i skitvädret! Ha en bra dag på er!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0