Lite av varje

Solen skiner & det är fredag, ledig fredag!!!
 
Nyss vart & hämtat Ellioth från skolan och det tetas redan... Suck!! Nåja det är ju tur att det inte är så här alltid!
 
Idag har jag & Sofie vart uppe på vinden nästan hela dagen =) Vi har rensat, sorterat, kastat & jag har fått sålt lite till hennes tvillingbarnbarn! 500 kr! Yes, ett steg närmar sommarresan!! Kan lova att det är hur mycket som helst på vinden som vi skulle behöva rensa mer i... Men man orkar inte hur mycket som helst på en och samma dag! Känns skönt att jag börjat i alla fall och börjar förbereda för att åka på Loppis! Är det någon som har goda erfarenheter av någon Loppis som är mer värd att åka på än någon annan??
 
 
 
Just nu sitter jag och gottar mig i köket, bloggar lite, dricker kaffe & njuter av fredagen =)
 
 
En ny favorit!! Måste prova Runda grovråg med... Får bli nästa gång vi handlar!
 
 
Måste skryta om min underbara store pöjk! Han kom hem efter skolan & passade sina småsyskon så jag kunde gå med stavarna & en bonusrunda med Zelma & Lovis! Han kom hem senare i dag för han skulle ha extrainsatt ergonomilektion, en fredag! Han var nog lagom lycklig! Det är mammahelg men han fixade på sitt rum innan han åkte!!  Känns skönt att gått med stavarna =) Vet inte när min darling kommer hem idag så man får passa på när tillfälle ges! Så jag kan allt unna mig en stund vid datorn & kaffe =)
 
Igår gjorde jag & Sofie ett spontanbesök på Gekås för att köpa varskor till barnen! Är supernöjd!
 
 
De passar skitbra till hans nya jacka han ska få när han fyller år!
 

Lovis dojjor e med skitsnygga!! Passar med perfekt & vilken tur att hon inte ville ha de som var rosa & lila!! De är soft shell på både jacka & skor så det känns som om de är bra rustade inför våren! Tunnare gympadojjor blir längre fram mot sommaren!
 
 
 
Ett par nya mössor och sen är deras outfit klar =)
 
Måste ta tag i mitt liv nu och STÄDA! Här ser ut som ett bombnedslag!!! Lovis vill spela spel men det får bli lite senare... Vet inte när min darling kommer hem idag =/ Funderar på wok & nudlar.. Måste hålla mina pp idag för imorgon är det vägning i Kungsbacka och jag hoppas på ett lite större minus!  Behöver det för motivationens skull! Måste ju nå mitt mål och det känns som om jag gått ner ganska ok =)
 
Ha en skön fredagkväll!!
 
 
 
 
Ellioths... Passar skitbra till jackan!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0