Robert Langdon

Ledig eftermiddag med barnen ger en härlig boost med energi! Haft en halvbra natt så det var seegt att ta sig upp ur sängen idag! Men det e ingen annan som går ut med hunden så det var bara att ta sig i kragen och klä på sig! Väl på jobbet fanns det 200 saker att göra och jag har fått gjort en del =)
 
Jag & barnen bestämde oss för att vara lite lata och så vi gottar oss med fruktsallad & kesella vanilj till mamman och negerbollar till barnen! Ska borra ner mig i soffan med fortsättningen på da vinchi koden (har glömt vad den hette) när barnen är nöjda & glada och leker på egen hand! Så ego är jag =) Tycker att det är en lättläst bok och en bra författare! Det är mycket jobb bakom boken och det gillar jag! Det är så roligt för jag ser bara Tom Hanks som spelar Robert Langdon i filmerna... Han liksom hänger med men det e helt ok, jag gillar honom! Mamma har de rastrerande böckerna så jag får väl ta de först innan jag ger mig ut på jakt på något nytt spännande!! Du kanske har något bra tips på deckare (det e nog min favvo) Jessica <3
 
Egentligen är det så mycket som jag skulle vilja göra när man har en tidig dag men när inte orken finns så får man göra det  bästa av det och jag har gett mig fasiken på att inte ge mig själv dåligt samvete! Om Roger kommer hem i tid idag ska jag ge mig ut med stavarana runt strängen =) Måste ge träningsvärken en rejäl omgång! Så genast har jag gett mig ett litet plus i kanten & det är helt ok att ligga och läsa nu =)
 
Funderar på vad man ska fixa till middag ikväll =/ Har ide torka! Får se var frys & kyl erbjuder... Det märks att det är onsdag och handlingsdagen närmar sig! Börjar sina på det mesta men vi ska nog allt hitt på något gott & nyttigt!! Nu till da book!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Är ju ingen deckarläsare, tyvärr. Men vill du läsa barnböcker är det bara att hojta! ;)

Svar: Ha ha attans =) Ja du barnböcker läser jag på bredden & på tvären men när jag kryper ner i bingen så vill jag helst läsa något för bara mig =) Vad läser du helst när du vill sjunka in i någon bra bok förutom barnböcker??
Familjen Stehnson

2014-03-07 @ 19:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0