Fichisar

Nu är det fullt med nytt liv i vårt lilla akvarium =) Jag & mamma åkte in till Zoo och inhandlade lite nya inneboende idag! Det blev såå fint när jag bytt vatten, rensat och möblerat om lite bland stenar & växter! Våra två black molly har dött, har bara ett yngel kvar och jag vette 17 hur den mår... Vi fick ju en sjuka på dom där ögonen pluppade ut... Läskigt!
 
Det blev ett gäng neontetror så nu stimma de ihop sig igen =)  En guppyhane och två honor... Det är såå roligt med akvarium! Ska fixa en snigel som äter upp alla småsniglar! Tänk om man hade haft sådanna i trädgården =)

 
Herman kom & lekte med Ellioth, det är rastlöst nu! På ett sätt kommer det vara skönt att komma tillbaka till jobbet efter lovet men oj va skönt det är att vara hemma med barnen!
 
Ellioth fick ett julbingo med sig hem där man ska fylla i när man läst och vi kämpar på! Han är duktig och har viljan så det är inte jätte svårt att motivera honom =)
Nä nu ska jag & Lovisen kolla på Pippi firar jul <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0