Föräldragrupp =)

Japp idag var det dax för sista föräldragruppen för sommaren, nästa blir i oktober och då var det dax att gå till biblioteket =) Det är väldigt roligt att gå på föräldragruppen denna gången! Roligt att man känner så många i den och vi har väldans trevligt!! Det är kul att se hur de växer och man får ju lite tips om olika saker...

Efter den var det lunch som skulle göras och idag krävdes det lite planering då vi skulle upp till Jen och fika på jordgubb/rabarberpaj!! Propointsen måste ju räcka! Jag e så pass taggad och vill såå gärna gå ner i vikt den här gången och jag ska banne mig klara det!! Det blev kycklingwok med klibbris!! Jätte gott blev det och ungarna åt som hejsa och det slutade på 11p! Kanon!!

Min lilla sötis har suttit i sin matstol idag för första gången och det var verkligen världens hit!! Hon tyckte att det var jätteroligt och hon fick vara med! På golvet ser man ju ingenting och det e lätt att åla ur babysittern!! Men vips så kom man upp och har världens koll på allt och man kan ju tjöta med dem som sitter vid bordet!!!







Sen åkte vi upp till Jen och där var det fullt ös kan man ju säga!! Mycket folk på liten yta... de ville att jag ska fikan en gång och då får man ju tja - panik =) Rolig panik dock men som vi bor får man inte plats så himla många (14 ätande) och 5 bebisar... Nepp då får man veta att det e fint väder ute och sitta på altanen!! Men vi får la se när detta kan komma att gå av stapeln... Det var i alla fall trevligt men livat, tack så mycket Jen för idag!

Väl hemma var Ellioth dödstrött men det blev 2 smörgåsar i soffan.... gillar inte det alltid men han åt i alla fall! Sen en dusch medans jag tokstädade båda toaletterna!! Känner mig väldans redig!! Lovis slocknade på studs i babygymmet och sover fortfarande... Hon har ett sovpass på kvällningen och sen e hon vaken fram till 11-12... Men trollungen sover oftast hela natten och vill ha mat vid 6 draget... inte helt fel =)

Nehe nu ska jag äta lite kvällsmat!! Sussa gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0