Gräsänka...

Japp igår åkte gubben till Mantorp... han var som ett barn på julafton =) Han och Henrik sprang fram och tillbaka och fixade och trixade och packade ner det som var viktigast av allt... nämligen ölen!!!! HIhI det vart inte Roxett... Henriks syster hade drivit med honom =) Japp så nu kan jag ju säga att jag e inte såå avundsjuk alls faktiskt =)



Två laddade turister =)


Jag och ungarna följde med Nett och co till stranden igpr och grillade... Det blåste lite så det var inte såå skönt som det var hemma... Jag insåg att det var inte lika roligt att åka till stranden med en liten bebis och en treåring som sprang i sanden och skvätte sand överallt... Det var inte som jag hade tänkt mig utan jag blev nog ganska stressad... Så idag blir det ingen strand alls!!! Fast det blåser ganska mycket idag med och det skulle ju tydligen tillta med så det e ju ingen hitt för en liten spädis =)

Det var mycket trevligare väl hemma på lomvägen och på altanen med glass och jordgubbar och kaffe utan sand =) Vi satt ute till 23 och det var jätteskönt!!

Ikväll bär det av till näs för att äta färsk makrill!!! MUMS!! En promenad hoppas jag på med för det blev bara en megakortis för att Zelma skulle få göra av sig, lite för varmt redan kl. 9... 23 grader i skuggan!

Nu sitter jag och bloggar lite medans Lovis ligger och gottar sig på golvet och Elliorh e över hos Jeanette & Rikard!!  Var bara tvungen att ta kort på den lilla sötisen, hon har på sig min klänning som jag hade när jag var liten =)






Idag är Lovis tre månader!! Mammas lilla älskling!!


Ha en bra dag!!



Kommentarer
Postat av: Carro

Vi provade också stranden igår.. Två vuxna å fem barn e lite för lite vuxna... Men det e bara att prova igen :) fast inte när det blåser :). KRAM

2010-07-03 @ 10:52:37
URL: http://bjorkhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0