Idag ska vi hälsa på Gamlafarmor.

Det blir fint väder idag med ser det ut som. Jag kollade och det var redan 19 grader fast inte lika mycket sol som igår och det verkar inte som om det kommer att blåsa lika mycket. Då blir det nog en bra dag! Vi har plkanerat att hälsa på min farmor i eftermiddag. Mamma föreslog att vi skulle ta med henne på picknick så det blir det nog =) Ska faktiskt bli riktigt mysigt! Kan gå ner till stranden så kanske Alvin vill bada pch Ellioth gå i vattnet =)

Ska försöka handla lite på vägen hem med för jag så att det var inte fullt i kylskåpet precis.... Ikväll kommer guben hem, ska bli jätte skönt att få hem honom, man vänjer sig fort vi att alltid ha honom hemma... Samtidigt som man gnager på varandra på ett annat sätt så var det nog både nyttigt och roligt för hans del att komma bort och bra för min del att sakna honom lite och även kunna göra lite som jag vil!  Han hade fått en ny opreationstid med i augusti... Så jag får nog ha honom hemma ett tag till... Hoppas bara att det blir bra den här gången!!
Den här natten har vart FRUKTANSVÄRD!!!!! VARM som bara den och Ellioth har drömt mardrömmar halva natten och legeat som ett plåster på mig vilket har lett till att jag har legat på kanten och han nästan på  mig... ONT!! Lovis har därimot sovit mycket bra!! Hin gillar verkligen sin säng och det känna jätteskönt!! Det var inte som Ellioth precis, han har knappt legat i den sängen =) passar bättre att ligga mellan mamma och pappa så man vet vart man har dem!!

Nehe nu ska jag dricka en kopp kaffe och äta lite frukost sen blir det promenad!! Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0