Lovis har sovit hela natten i sin säng...

Känner mig som en mycket lycklig utvilad mamma =)
Lovis har sovit hela natten i sin nya säng,
vaknade bara vid fem och ville ha lite mat....
Sen somnade hon snabbt om så jag la över henne i henns säng =)
Hon e såå söt i sin prinsess säng , mammas lilla prinsessa!!




Mammas lilla prins har oxå sovit i sin Blixten McQuinn säng hela natte!!
Roger var uppe vid två för han drömde...
Ellioth satt upp i sängen och sa
"Det e min morfars tält"
Sen la han sig och Roger strök honom över ryggen sen fortsatte han sova =)
Sicken liten sötis!!




Roger ska åka till Mantorp idag med Henrik och två andra killar! De ska
kolla bilar och sen vart det koncerter oxå! Måste säga att jag e lite avundsjuk...
Roxette ska spela..... Fattar ni att han ska få seee Roxette!!!
Resten kan liksom kvitta.... men men....
Tja det e han faktiskt värd min Darling!!! Så tja jag blir liksom gräsänka för en helg.
Samtidigt skönt att komma i från varandra lite... Jag ska ut till Näs och äta färsk makrill!!! MYSIGT!!




Idag blir det nog varmt!! Kanske stranden i alla fall i eftermiddag.... Strax frukost och sen....
Strängen!! I värmen..... Har gått ihop 17 Porpiont sen i tisdags... HI hi hi!!

Ha en bra dag!!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0