...lediga...

Åh nu e vi hemma efter en mycket trevlig eftermddag uppe i Stenelid hos Jen & Milo! Ett otroligt mumsigt bröd som hon bakat idag ♥

Det var precis vad fru Stehnson behövde efter min dag på jobbet =(( En tuff och strävig dag men mååånga goa barnkramar och fantastiska kollegor så fixar man det!! Det kommer att bli bättre!

Nu leker barnen i vardagsrummet med lego och det är ÖVERALLT!! Men de e glada och jag kan bara vara tillsammans med dem! Vi bygger ett garage till Ellioth förtjusning! Hade planerat att vi skulle göra soppa idag men jag har ångrat mig, fortfarande mätt från det goda brödetså det får bli flingor och yoghurt till kvällsmat idag. Roger kommer inte hem på vet inte när så det känns ju lite överskattat att ställa sig och laga mat när man inte måste ha matlåda heller! Ne nu e det barntajm!

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0