Here we go again.....

Go mogron...
Om det nu är en sån där goer morgon??
 
Nja kanske inte såå goer, inte här i alla fall! Mamman är hemma idag & i morogn och hoppas på att meducinen tar sig... Tänka sig att man kan vara åå blåögd som den här mamman??!!  Avslutade förra veckan med magsjuka & feber...
 
Blev lite bättre på lördagen så vi kunde ta oss in till Hajen o fylla på kylen, ett nödvändigt ont! Mat måste man ju ha! Men efter det var det soffan hela dagen, helt slut! Kan ju inte påstå att det ska ta slut på en såå att handla! Ne filmmys med kids och gubbe kanske ska göra susen! Kanske inte såå konstigt att man vart helt slut efter den persen jag haft!  Fram mot kvällen åkte kaffet fram. tre klunkar och sen var det kört! Japp magkartarren är ett faktum =( Jag har haft jätte ont i magen efter magsjukan och tänkte att det berodde på den....
 
Men igår kväll slog det till igen, låg i soffan hos mamma & pappa. Vi skulle fira min fina fina pappa som fyller år idag! GRATTIS ♥ Vi åt mat och sen blev jag helt slut! Det var ett helt företag att duscha yvå barn varav en som skrek hysteriskt hela tiden. Loppan kan kommit in i en period där man bara vill duscha hemma och det e jobbigt med förändringar! Men de blev rena och vi åkte hem vid 8...
 
Natten har vart sisådär... Har bullat upp med kuddar och det hjälper lite...
 
Men varför i hela världen kom detta då? NU?? Nja kan ju bero på allt som händer & fötter runt omkring! Ett jäkla badrum mindre! Måste säga att jag väntar fortfarande på målarna för dagen! Hade vart skönt att veta att de inte skulle komma såå tidigt så kanske man kunnat sova lite längre! Suck!! Bara de gör klart det denna veckan, annars dör jag!
 
Skolan har gjort sitt, jobbet har verkligen gjort sitt.... Japp summan va kardemumman kan jag snabbt sumera till en ny härlig period av magkartarr! Men jag startade en ny kur i lördags så nu ska det säkert ge med sig! Men nu e det så att mina två små troll e lite knasiga i magen de med, förskylda som 17... Klart att de fåpr vara hemma med sin mamma idag!! Hoppas att de piggnar till de med! Vi gör vårt bästa för att uppnå bästa resultat - film med lite extra mysigheter i soggan!! Filtar, täcken, kuddar, Ipad och massa levande ljus! För här e istid, INNE!!
 
Så har vi det här... Får vända och se det positivt, vi tar vara på varandra och det blir många kramar!! Mitt hjärta har inte lika ont i huvudet och det är ju skönt! Det var läskigt!! Man måste ta vara på det man har, man vet inte hur det ser ut imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0