Plugga...

Klockan ringde tidigt idag för Roger som skulle åka och jobba... Låg och funderade en stund på om jag skulle somna om eller helt enkelt dra på mig kläderna och gå ut och gå! Jag masade mig upp och inser att termometern står på  - minus 12!! Shit va kallt! Bara att ta på sig mycket kläder så fixar det sig! Jag lär ju vakna i alla fall! Över en timmes promenad blev det och en jäkla skön start på dagen och allt för att ladda för en dag inne med två kids, datorn och en massa böcker...
 
Prestationskraven ökar i takt med att dagarna går! Skit med! Vet att jag har en hel del att skriva men jag har absolut INGEN lust alls... Vet att jag MÅSTE läsa men finner ingen ro till att läsa (skolböcker) men min deckare är det inga som helst problem att drunka i! Suck!!
 
Nåja uppgift tre är uppladdad så nu är det bara att gå vidare till uppgift fyra! Så länge barnen är stilla, lugna och tittar på film så går det... Sen blir det att spela spel med barnen och lite handling mm...
 
Ha en bra dag gott folk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0