En rosa dröm

God morgon!!
 
Spänningen är olidlig i det Stehnsonska hemmet!! Imorgon bär det av mot Båstad för att titta på en ROSA skönhet!!
 
 
En rosa Cadillac -57 =)
 
Det är en dröm vi länge haft & Roger ännu längre och nu kanske det är möjligt. Känns jätte häftigt att försöka förverkliga någon av de drömmar man har! Har en liten miniman som det spritter i hela kroppen på =)
 
Hade barnkals för min lilla Loppa i söndags och det var ju såå spännande! Lovis stormtrivdes i att stå i centrum och få såå många fina paket!! Igår pysslade vi ett av dem =) Mycket pyssel blir det & hon tycker att det är superkul (mamman med)! Jag blev så nostalgisk och tänkte på vår Emmy som älskade allt som hade med pyssel att göre, klippa & tejpa =)
 
Foto: Åh min älskade lilla Prinsessa och mamman har pysslat födelsrdagspresenter <3
 
En fjärilsmask =)
 
Det första ungen säger är att idag mamma... då gör vi den andra masken!! Åh sötunge!
 
Idag ska jag åka in med Emma, Charlies mamma och köpa godiset till grillkvällen på torsdag... En del att förbereda och allt händer så klart på samma vecka =)
 
Nu blir det frukost på Lomvägen! Älskar hemmamorgnar!! Ha en bra dag på er!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0