Hua vilken blåst...

... tar det aldrig lsut eller e det här för att stanna?? Blåsten alltså?? Har inte sovit många timmar, har låtit som om markiserna ska flyga iväg eller nåt... Ellioth kom intrippandes mitt i natten och kröp upp brevid mig... "Åh min mamma" sa han och somnade. Då smälter mammahjärtat ganska mycket och det gör plötsligt inget att man inte får någon plats...

Regnet vräker ner  och ser faktiskt inte alls fram mot den där promenaden med Zelma om en stund... Men vad göra det e bara att ta på sig hela munderingen med regnkläder och gummistövlar och kanske till och med Zelmas vinterkläder så hon slipper att bli sååå blöt! Sen är det bara att traska ut, en snabbis. Zelma lär bara göra det hon ska, titta upp på mig och sen vända hem =) Det brukar hon göra när det är pissväder!

Nu kurrar det i magen så nu ska jag ut i köket och fixa frukost till la familia =) Ha en bra dag!!



Min goda frukost!! Det var mycket goda björnbär =)



En liten Lovis full med gröt & mangopure... mumsigt med frukost!



Ellioth hamstrar smörgås & leker... hm ska bli skönt med dagis!!



Urklipp ur Varbergsposten... Har inte hört något så däcken är ett minne blott... Men det e tur att man har försäkring så vi får ut nya däck & fäljar!!

Nu väntar Zelma på promenaden.... TYCKER FAKTISKT LITE SYND OM MIG...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0