Låång helg

Ja i alla fall kändes det så om söndagen... en riktigt slappar dag... Fast inte såå skön precis... Vi var på fest hos Jen i lördags och det satte sina spår igår kan man säga... Det var hur länge sen som heöst som jag blev såå kass dagen efter så nu lär det dröjja LÄÄÄÄNGE innan det e värt att dricka vi i alla fall!! Men vi hade jätte roligt, god mat och god dryck och mycket trevligt sällskap!!!  Sen kan man ju diskuttera knotten som inte var lika trevliga... har fått 27 bett i ansiktet och det KLIAR som F*N!!!!!

Och vilken värme sen då det var igår... hur konstigt väder som helst, asvarm var det 32 grader i skuggan och nästan ingen sol och det vindade ganska mycket oxå så det var ju inte ens strandväder (om man hade vart nykter att köra då)....

Men idag är hon pigg som en mört och allt känns toppen!! Ska strax ut och gå med Nett ska bara ta en kopp kaffe först... Ska bli skönt för det blev bara en halvtimme igårkväll, fast hör och häpna hela familjen var med och Nett och Rikard!! Det gjorde ganska gott kan man säga!!




               "I dag är ingen vanlig dag för det e Emmas födelsedag!! HURRA HURRA HURRA HURRA!!!"

                                                     GRATTIS TJEJEN PÅ DIN 3 ÅRSDAG!!!



                             

Här är den lilla hönan när hon kom hem frår BB för tre år sedan!! 




Här har vi en liten Lovis nyduschad med mamma. Det gick över förväntan =) Nu e man inte jätteglad men blåsa bubblor kan jag i alla fall!!




Här har vi en lliten Ellioth som badar i vårt badkar.... ÅH vad jag saknar det!!! Han är lika gammal som Lovis e nu på denna bilden... Tänktte mest kolla om de var såå lika... nja jag vet inte...




"Jag kör bil mamma!" Här satt min prins när jag kom in i vardagsrummet igår... Visst e han lite söt min goding!!

Nehe nu springer klockan och jag ska ut och gå =) Ha den bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0