Regn, regn, regn...

Har vart i stan idag och hör och häpna, köpt walkingskor till mig själv... Det var som katten, billiga med... 350 kr och det var halva priset!! Jätte sköna va de med, har provat dem i regnet nu ikväll =) Jag blev inte ens blöt om fötterna och det var väldans länge sen! Det e ju inte varje dag som man köper något till sig själv, det blir alltid till barnen... Känns jätte roligt faktiskt!

Sen hittade vi inneskor till gympan till Alvin, de var oxå på halva priset!! Känns såå underbart skönt atrt ligga på rätt sida just nu... Det gäller verkligen att planera sina inköp när det inte finns så gott om kuler... Så trotts tråkigt väder gick vi på stan och Alvin hittade ett par jeans oxå till skolan... Skitsnygga var det! Det märks att det börjar bli en stor kille...samma längd som en annan har på jeans (midjemåttet stämde ju inte precis =)

Det blev en tur till Campino oxå och där var vi ju inte ensamna direkt!  Fattar inte hur mycket folk det var i stan idag, vi hittade parkering längst upp i Briggen... Men men man ska ju inte klaga, det blir lite extra motion =) Det blev en glass på torget oxå och den satt inte fel alls =) 

På vägen hem tog vi en kaffe hos Anette, jätte mysigt var det! Tänk va sällan man gör det där stoppet... Allt ska gå raketfart och det ska hinnas med så mycket  som möjligt... Ne nu e det semester så då njuter vi!

Nu sitter jag och försöker blogga, det går inte så fort med en liten tös som skumpar runt på mitt knä... Jag har suttit här i en halvtimme nu så det går inte fort ;) Vet inte riktigt vad det e med hönan men hon åmar sig och kråmar sig och det har hon gjort i ett par dagar... Min mage e inte helt fantastisk heller och jag försöker komma på vad det kan vara... Nektariner, kan det göra att man blir osig...luktar ju inte jordgubb precis varken hos henne eller mig... Vist nu äter jag mycket mera grönt men annars e det ungifär som vanligt, det går ingen nöd på mig trotts viktväktarna =) Ja ja hoppas bara att det e övergående så att vi blir bra igen...

Hade tänkt att jag skulle börjat virkat min elefant idag eller nu i kväll men det verkar inte som om jag får lov till det...får väl ta det imorgon istället... Roger har åkt ut till Kenneth en sväng, han behövde nog komma hemmifrån lite, har gnabbat lite idag... Har nog gått på varandra lite länge nu ;)

Ne nu ger jag upp, ska byta på Fialotta och sen ska vi mysa i soffan!! Natti natti!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Va ?! Jag trodde ju att ni hade samma midjemått... ;) KRAM ses imorgon :)

2010-07-29 @ 23:43:39
URL: http://bjorkhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0