1:a Advent

Nu tänder vi första ljuset i adventsljusstaken! Nu är det bara fyra veckor kvar tills julen är här! Dette är absolut den mysigaste tiden på hela året! Jag bara älskar julen och allt vad det innebär =)

Idag måste jag ju fixa lite mossa...till min ljusstake =) Har liksom inte fått gjort det... Jag och min nisse ska baka lite lussekatter idag, dagen till ära. Mormor & Morfar kommer hit på lite advetsfika så då får man ju fixa lite fika =) Hoppas att Ellioth tycker det är lika mysigt att baka... Fast han inte e bra! feber har han med så det låter nog som det alla alndra har/haft med...

Är nyfiken på hur det blir med tapeterna i huset idag! Hoppas att det kommer att gå bra för grabbarna =) Lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0