Fredag =)

Skönt att det är fredag!! Hade vart ännu skönare om man mått tipptopp.... Det gör inte jag, inte Lovis, inte Alvin, inte Roger... Hm bara Ellioth verkar det som... Det märks oxå för han har bilpark i hela vrdagsrummet. Lovis e lite mer lugn och kollar på Herbie, det ska ju börjas i tid och hon lär ju av den bästa =) Sitter framför tv:n och pillar sig mellan tårna =)

Vi har inte sovit typ mycket alls, Somnadeinte förän halv 1, då hade Lovis snörvlat, hostat, gnällt, tappat nappen med 5 minuters mellanrumm... Går ju inte att somna på ens! Roger sov, men när Ellioth vaknade sparkade jag upp honom! Då var det vatten... lessen och allt!

Tillslut somnade vi men tre vaknade Lovis igen... ville bara ha mat =( Hade tänkt försökas att inte ge mat på natten... Försökte få henne att somna om till 03,47...gav upp så fick hon tutte och somnade om på två röda =) JAg med! Sen var det dags igen halv 7... MMM VILKEN UNDERBAR NATT!!!

Skulle duscha nu men vattnet e slut... Min man tog slut på det i morses så Alvin fick testa att duscha i iskallt =) Brukar vi andra få göra efter honom =) Ja så kan det kännas =) Väntar på att värmen ska komma tillbaka så jag kan avlägsna mitt smörpaket i håret... Sen är det frukost! Massa medicament så man ska klara av dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0