Måndag

Vilken mysig dag det vart! Lämnade Ellioth i morses och det gick mycket bra! Det hade gått mycket bra hela dagen faktiskt!! Det känns så otroligt härligt att det funkar för honom! Han var ute och lekte när jag hämtade honom och han ville mnsan inte att jag skulle komma och "ta honom"... han lekte ju med Söderberg, de körde bilar...

När jag lämnat honom åkte jag, Lovis och Zelma upp till Jen och Milo så gick vi en låång runda uppe på grusvägarna, det var jätte mysigt! Vi fick tjötat av oss och Zelma sprang med Sasse så hon va mycket nöjd! Väl hemma på Stenlid blev det lite välförtjänt slappande innan vi lunchade på mycket god pasta & kassler =) Lärde mig en ny mycket god snabbmat idag! Det e så gött och få lite tips av andra, man snöar så in på det man själv gör! Mätta och glada lastade vi in oss allihopa i mon bil så for vi ut till Stockens gårdsbutik i Frillesås för att handla lite potatis, morötter, lök och ägg! Det var mysigt!

I eftermiddag har vi mest slappat, Nett och Emmy kom hit och vi drack lite kaffe och tjötade... Vi var dödströtta alliohopa utom Ellioth... han har vart på högspeed hela eftermiddagen och kvällen... Puh va mina öron e trötta, han babblar ju som en lamar*v... Men nu sussar han gott i sin säng! Vi åkte in till stan ch handlade hem lite nödvändigt innan allt e precis slut... Ellioth var jätte redig på Hajen, lyssnade faktiskt!

Nu har vi fastnat i soffan med massa levande ljus och en kopp kaffe! Vi e bra trötta, lite ont i halsen och snoriga... Hua ska man bli förskyld eller?? Men det e klart att barnens baciller e ju mega starka så det e klart att man blir smittad... Undara om jag kan sitte uppe lite längre än igår, gick och la mig halv 10... Det är ju passert i alla fall, undrar om man klarar 10 med =) Pensionär vid 31... Hm va tråkigt det låter, är! Jag vill inte va såå segis på kvällarna, jag tycker egentligen att det e mysigt att sitta uppe på kvällen.

Undrans om de glada dagarn e på väg, fick megaont i magen... Man har ju liksom vart utan mens i 18 månader så man är ju ganska bortskämd... Fy jag tycker verkligen inte om den tiden på månaden!

Nehe nu ska jag klappa ihop och vara lite social med min man... Kan ju vara trevligt medans man är vaken.. Han kan ju få ha lite sällskap medans jag e vaken, det e han som sitter uppe själv annars.. Natti natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0