Söndag...

Nu sitter vi uppkrupna i soffan och tittar på "Ensam mamma söker..." Godisskålen har kommit fram från igår... HUA det e inte lätt när gubben smaskar i sig... Fast jag har snott ett par sycken jag med, tur att man har bonus! Det har inte blivit såå jätte bra mat idag... Eller maten var kanon, köttfärssås och spagetti med grönsaker. Sen blev det en smarrig äppelpaj med vaniljsås... Sen var det inte mycket kvar att äta... Men men det är en ny dag imorgon =)

Ska nog ut och rida imorgon med Jen! Ska bli jätte roligt!! Får se hur vädret blir...

Nu ska jag njuta av att våra nyduschade små troll ligger och sover i sina sängar och att det går en bra film med Kevin Costner på tv:n och sällskapet av min älskade gubbe!!

Ha det gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0